Wysyłki, zwroty, reklamacje

Warunki dostawy

Koszt transportu zależy od operatora:

  • Kurier DHL - 20 zł
  • Kurier DHL pobranie - 23 zł
  • Paczkomaty InPost - 15 zł
  • Kurier InPost - 17zł
  • Kurier InPost pobranie - 20 zł

W przypadku poczty kurierskiej DHL jak i InPost za każde kolejne 30 kg dodatkowa opłata w wysokości 17 zł.

Wszystkie paczki wysyłane pocztą kurierską są ubezpieczone.

Podane ceny są cenami brutto.

Zwroty i wymiana towaru

Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i nie został uszkodzony, a także został dołączony do przesyłki dokument poświadczający dokonanie zakupu (paragon). W przypadku zakupu towaru na fakturze, prosimy o przesłanie kserokopii faktury, celem wystawiania korekty faktury. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Prosimy o dopisek na paczce "zwrot" oraz podanie konta bankowego, na który mamy przelać zwrot pieniędzy. Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Prosimy o wypełnienie poniższego formularza i zamieszczeniu go w odsyłanej przesyłce - formularz wymiany/zwrotu

Ta sama procedura dotyczy wymiany na inny rozmiar. Dodatkowo prosimy o bezpośredni kontakt e-mailowy: info@outventure.pl lub telefoniczny (42) 659 00 21 w celu ustalenia szczegółów danego towaru (np. koloru, rozmiaru) do ponownej wysyłki. Prosimy o dopisek na paczce "wymiana". Koszt przesyłki paczki pokrywa kupujący.

Reklamacje

Przy postępowaniu reklamacyjnym należy zachować się tak jak w przypadku wymiany/zwrotu - należy odesłać na adres siedziby firmy reklamowany asortyment, dołączyć dowód zakupu (np. paragon) oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Każdą reklamacje rozpatrujemy indywidualnie i staramy się robić to na bieżąco, jednakże w szczycie sezonu dajemy sobie na to max. 7 dni roboczych. 

 

Pliki do pobrania

formularz wymiany/zwrotu
formularz reklamacyjny